امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تیم فوتبال نونهالان و نوجوانان فولاد خوزستان به همراه خانواده‌هایشان با جام های قهرمانی کشور از خط تولید بازدید کردند

طی این برنامه که به کوشش روابط عمومی صورت گرفت، خانواده‌های تیم‌های نونهالان و نوجوانان فولاد خوزستان که در فصل جاری در مسابقات کشور به مقام قهرمانی رسیدند، از سایت صنعتی شرکت‌ بازدید کردند.
کد خبر: 23717
زمان انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱ قبل از ظهر -
157 بازدید

به گزارش تجارت معدن و فولاد :  حمیدرضا شعبانی مدیرعامل باشگاه فولاد گفت: تیم های پایه فولاد خوزستان در فصلی گذشت عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشتند. تیم های نونهالان و نوجوانان به مقام قهرمانی و تیم های جوانان و امید به مقام نایب قهرمانی دست یافتند.

وی گفت: هیات مدیره و گروه اجرایی باشگاه فولاد خوزستان، برنامه‌ای تدوین نموده که بازیکنان تیم‌های پایه به تیم ملی راه‌‌‌ یابند. از بازیکنان تقاضا دارم اخلاق ورزشی را سرلوحه رفتار خود قرار دهند.

بر پایه این گزارش، اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، نمایش طنز، مسابقه، موسیقی محلی و اهدای لوح تقدیر به مربیان و کادر فنی باشگاه، بخشی از برنامه‌های جشن و تور گردشگری بود.

میهمانان مراسم پس از تماشای نماهنگ معرفی عملکرد شرکت فولاد خوزستان در حوزه صنعت و مسئولیت‌های اجتماعی به بازدید میدانی از بخش‌های صنعتی شرکت و ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان پرداختند.

این برنامه با برگزاری برنامه فرهنگی در تالار شهید امتی آغاز و سپس از قسمت های گوناگون شرکت بازدید بازدید بعمل آمد. میهمانان پس از پذیرایی و صرف شام و دریافت لوح تقدیر در سالن چندمنظوره فرهنگسرای فولاد خوزستان به بازدید خود پایان دادند.

گفتنی است، جشن و تور گردشگری یاد شده، پنج شنبه ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ برگزار شد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات
تبلیغات