امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

پیام تبریک دکتر رستمی مدیرعامل شرکت مس به مناسبت آغاز دهه فجر

دکتر علی رستمی در پیامی آغاز دهه فجر و فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به پیشگاه رهبر معظم انقلاب، ملت بزرگ ایران به‌ویژه خانواده بزرگ شرکت ملی صنایع مس ایران تبریک گفت.
کد خبر: 20620
زمان انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴ بعد از ظهر -
276 بازدید

به گزارش تجارت معدن و فولاد : متن پیام دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران به مناسبت آغاز دهه فجر به شرح ذیل می باشد:

به نام خدا

«دوازدهم بهمن یکی از تاریخی‌ترین روزهای ایران است؛ روزی‌ که شکوه و عظمت الهی به این سرزمین بازگشت. روز دوازدهم بهمن برای همه ایرانیان وطن‌دوست و همه غیرتمندان این سرزمین فراموش‌ناشدنی است چراکه خروش ایران در آن روز دیدنی بود. فصل نوینی در این سرزمین آغاز شده و ایران با رهبری داهیانه حضرت روح‌الله روح و جان دیگری گرفت.

ایام ا… دهه مبارک فجر فرصت مغتنمی به شمار می‌رود تا مروری بر ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی داشته باشیم. بدون تردید انقلاب بزرگ مردم غیور ایران باعث سربلندی همه محرومان و مستضعفان شده و امروز این انقلاب به درجه‌ای از بالندگی رسیده که جهانیان را تحت تأثیر قرار داده است. دهه فجر، ایام به ثمر رسیدن جان‌فشانی‌های مردان و زنان انقلابی و جهادی ایران و به بار نشستن «استقلال»، «آزادی» و «جمهوری اسلامی» است.

با درود به روح مطهر آن امام همام، این روز تاریخی و روز رویش جوانه‌های عزت و غیرت و آزادگی را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده‌های معظم شهدا و همه مردم شریف ایران تبریک می‌گویم.»

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات
تبلیغات