امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
"اقتصاد ما همان محیط زیست ماست"

نمایندگی انجمن مدیریت سبز ایران در استان هرمزگان، در کارخانه گندله سازی مادکوش تاسیس گردید

شرکت مادکوش در راستای توسعه دانش و فرهنگ مدیریت سبز به معنای همگرایی مسئولیت های اقتصادی خود با مسئولیت های زیست محیطی این شرکت، با حضور مدیر کل اداره حفاظت محیط زیست استان هرمزگان و انجمن مدیریت سبز ایران ، دفتر استان هرمزگان انجمن مدیریت سبز ایران را تاسیس نمود.
کد خبر: 12807
زمان انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷ قبل از ظهر -
874 بازدید

به گزارش تجارت معدن و فولاد :  در راستای ضرورت ارتقا دانش مدیریت سبز در استان هرمزگان، دفتر انجمن مدیریت سبز ایران در شرکت مادکوش تصمیم بر آن دارد تا بتواند تیم کارشناسی، ارزیابی و ممیزی مدیریت سبز را برای صنایع و دستگاه های اجرایی تربیت نماید. بدین منظور تفاهم نامه ای به تاریخ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ در شرکت مادکوش منعقد گردید تا برنامه ها، اهداف و سیاست های توسعه دانش مدیریت سبز طرح ریزی و اجرا گردد.

این تفاهم نامه در حضور مدیر کل و معاونین اداره حفاظت محیط زیست استان هرمزگان و برخی مدیران ارشد شرکت گسترش سرمایه گذاری بین المللی ارزش، مابین آقای مهندس فخرآبادی مدیرعامل شرکت گندله سازی مادکوش و آقای دکتر محمدحسن امامی ریاست انجمن مدیریت سبز ایران، امضا گردید تا بتواند سیاست های مسئولیت پذیری زیست محیطی و مسئولیت های اقتصادی را به طور همزمان در استان هرمزگان توسعه دهد.

بر اساس این تفاهم نامه مجموعه ای از همایش، آموزش و تولید محتواهای علمی و فرهنگی در طول سال در استان هرمزگان شکل خواهد گرفت.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات
تبلیغات