امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

عباس علی آبادی به عنوان وزیر پیشنهادی صمت معرفی شد

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: عباس علی آبادی مدیرعامل فعلی مدیریت پروژه‌های نیروگاهی ایران (مپنا) به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت به مجلس معرفی شد.
کد خبر: 24493
زمان انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹ بعد از ظهر -
250 بازدید

به گزارش تجارت معدن و فولاد : سیدمحمدحسینی در حاشیه جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: امروز علی آبادی به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت به مجلس معرفی شد.

حسینی در ارزیابی خود از جلسه امروز رای اعتماد مجلس به رضامراد صحرایی و سپردن سکان هدایت وزارت آموزش و پرورش به وی بیان کرد: جلسه بسیار خوبی بود و از نمایندگان تشکر می‌کنیم که تعبیر و بیانات رهبر انقلاب اسلامی در خصوص رای اعتماد به وزرا را اجرایی کردند و به صحرایی رای اعتماد دادند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه امروز شاهد سخت گیری از سوی نمایندگان نبودیم، گفت: نمایندگان با شنیدن برنامه‌های فوری و اولویت‌های صحرایی به وی رای دادند و او به پشتوانه رای نمایندگان، تحولی که مدنظر دولت است را آغاز می کند.

حسینی ادامه داد: اجرای نظام رتبه‌بندی ، ارتقای کیفیت تحصیل، بحث آموزش و پرورش در برنامه‌ریزی وزیر آموزش و پرورش قرار دارد.

معاون رویس جمهور تاکید کرد: دولت وی را یاری خواهد کرد تا بتواند به وعده‌های داده شده عمل کند.

نمایندگان مجلس ۱۰ اردیبهشت ماه رضا فاطمی امین وزیر سابق صمت را استیضاح کردند و از آن زمان نیازی سرپرستی این وزارتخانه را برعهده داشت.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات
تبلیغات