امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی؛

شرکت مس حائز مقام برتر در دومین همایش «تجلیل از برترین های بورس کالا» شد

در دومین همایش تجلیل از برترین‌های بورس کالا با حضور وزیر اقتصاد، از شرکت ملی صنایع مس ایران به‌عنوان شرکت برتر در بخش تالار صنعتی تقدیر بعمل آمد.
کد خبر: 24191
زمان انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹ بعد از ظهر -
269 بازدید

به گزارش تجارت معدن و فولاد :  لوح و تندیس این رویداد به پاس اقدامات موثر  شرکت ملی مس به عنوان حامی و مدافع شفافیت و عدالت در بازار همسو با سیاستهای کلان اقتصادی کشور، به دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت مس تقدیم شد.

براساس این گزارش رشد ۲۸ درصدی حجم فروش محصولات در بورس کالا نسبت به سال ۱۴۰۰ و بزرگ ترین صادرکننده محصولات صنعتی از طریق رینگ صادراتی بورس کالا ۲ شاخص اصلی در انتخاب شرکت ملی صنایع مس ایران به عنوان شرکت برتر در بخش تالار صنعتی می باشد.

دومین همایش تجلیل از برترین‌های بورس کالای ایران عصر دیروز یکم خردادماه با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، سرپرست وزارت صمت، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار و جمع کثیری از مقامات و تولیدکنندگان دولتی و خصوصی کشور برگزار شد.

شایان ذکر است، همچنین شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، فولاد خوزستان، ذوب آهن اصفهان، آلومینیوم ایران (ایرالکو)، جهان فولاد سیرجان، فولاد کاوه جنوب کیش و آهن و فولاد ارفع، از دیگر شرکت‌هایی بودند که به عنوان برترین‌ها در این عرصه شناخته شدند.

 

 

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات
تبلیغات