امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
خبر خوش مدیرعامل گهرزمین در جلسه شورای معاونین و مدیران؛

باشگاه فرهنگی ورزشی گهرزمین به فعالیت خود ادامه خواهد داد

صبح امروز سه شنبه پنجم اردیبهشت ماه جلسه شورای معاونین و مدیران شرکت سنگ آهن گهرزمین با حضور مدیرعامل، عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، مدیر مجتمع و معاون بهره برداری، معاون توسعه و مدیران سایت این شرکت در سالن کنفرانس گهرزمین برگزار شد.
کد خبر: 22954
زمان انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۳ بعد از ظهر -
202 بازدید

به گزارش تجارت معدن و فولاد :  ابتدا مدیرعامل گهرزمین در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات واحدهای مختلف شرکت در سال گذشته عنوان نمود: خوشبختانه اقدامات بسیار خوبی در زمینه های مختلف انجام شده که این نشان از تلاش و همت مجموعه است.

اما نقطه عطف این جلسه جایی بود که وی با اشاره به خبر منتشر شده مبنی بر انحلال باشگاه فرهنگی ورزشی گهرزمین گفت: خوشبختانه با پیگیری های لازم و صورت گرفته و حمایت مسوولین شهرستانی، استانی و کشوری، این باشگاه به فعالیت های خود ادامه خواهد داد.

شایان ذکر است که بیست‌وهشتم فروردین‌ماه امسال خبری مبنی‌ بر انحلال باشگاه فرهنگی‌ ورزشی گهرزمین سیرجان از فعالیت در ورزش حرفه‌ای مخابره شده بود.

حالا اما مدیرعامل گهرزمین با توجه به خواست عمومی مردم سیرجان خصوصا ورزشکاران و ورزش دوستان و با مشورت از معاونین و مدیران بزرگترین معدن روباز سنگ آهن خاورمیانه، خبر از ادامه فعالیت باشگاه فرهنگی ورزشی گهرزمین داد.
بی شک این خبر مسرت بخش، بارقه های امید را در دل ورزش دوستان شهرمان بوجود خواهد آورد و دوباره سیرجانی ها می توانند به افتخار آفرینی های ورزشکارانشان تحت لوای گهرزمین به خود ببالند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات
تبلیغات