امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
مدیر عامل شرکت بین المللی مهندسی ایران:

اروپا برای دستیابی به تولید فولاد سبز ۳۰‌ میلیارد دلار اختصاص داده است

مدیرعامل شرکت بین المللی مهندسی ایران ( ایرتیک ) با اشاره به اهمیت بهره مندی از فولاد سبز در جهان، افزود: برای استفاده از تکنولوژی های فولاد سبز هم اکنون کشورهای اروپایی اجرای ۶۰ طرح را با ۳۰ میلیارد دلار منابع مالی در دستور کار خود قرار داده اند.
کد خبر: 18367
زمان انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷ بعد از ظهر -
878 بازدید

به گزارش تجارت معدن و فولاد : محمد علی عزیز محمدی در کنفرانس بین المللی بررسی صنعت فولاد و مواد اولیه پنکس افزود: در عرصه های جهانی در بعد صنعت، تولید فولاد سبز مورد توجه جدی کشورها قرار گرفته و چهارمین انقلاب صنعتی حرکت به سمت دیجیتال سازی است.

مدیرعامل شرکت بین المللی مهندسی ایران افزود: کارخانه‌های تمام هوشمند محصولات کیفی را به بازار عرضه می‌کنند و بهینه سازی، سفارشی‌سازی و ارتقاء تحقیقات از مهمترین اهداف انقلاب صنعتی و فولاد سبز است.

وی گفت: در این راستا حفظ سرمایه و منابع انسانی و امنیت از چالش‌های مهم انقلاب صنعتی است در حالی که در حوزه زیرساخت های صنعت فولاد هم اکنون در کشورمان به علت کمبود انرژی مشکلات زیادی داریم. مدیرعامل شرکت بین المللی مهندسی ایران بیان کرد: در تحقق استفاده از فناوری‌های فولاد سبز زیر ساخت ها باید توسط دولت فراهم شود و اگر به مقوله بهره وری در این صنعت توجه نشود، بدون شک موفقیتی نخواهیم داشت.

عزیز محمدی با اشاره به اهمیت تامین انرژی و برق مورد نیاز صنعت فولاد اظهار داشت: مهمترین راهکار افزایش بهره وری در صنعت فولاد ایران ارتقای بهره‌وری تکنولوژی، بهبود زیرساخت‌های آی تی و بهبود زیرساخت های انرژی است که باید برای عملی شدن آن راهکارهای اساسی در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به استفاده به اهمیت استفاده از فناوری های نوین در صنعت فولاد تاکید کرد: برای دستیابی به تولید فولاد سبز باید استفاده و بهره مندی از تکنولوژیهای جدید مورد توجه فولاد سازان قرار گیرد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات
تبلیغات