امروز چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲

فولاد هرمزگان لوح تقدیر رضایتمندی مشتری را کسب کرد

کد خبر: 439
زمان انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲ بعد از ظهر -
116 بازدید

همایش سراسری رضایتمندی مشتری در سالن همایش‌های رایزن تهران که با حضور مسئولین اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و جمعی از تولیدکنندگان و صنایع کشور برگزار شد، از فرزاد ارزانی، مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان به دلیل انجام اقدامات موثر و شایسته در جهت رضایتمندی مشتری تقدیر به عمل آمد.

به گزارش تجارت معدن و فولاد:  و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان، میثم چعبی، رئیس فروش داخلی فولاد هرمزگان در حاشیه این همایش اظهار داشت: برای رسیدن به نتایج مطلوب و تداوم حضور در عرصه تجارت یکی از مهم‌ترین اقدامات برای کسب رضایت حداکثری مشتری است.

وی تاکید کرد: یکی از فاکتورهای بسیار مهم در رضایتمندی مشتری شناسایی نیازها و سعی در رفع آن‌ها است که این مهم در فولاد هرمزگان سالانه از طریق نظرسنجی و همچنین برگزاری همایش‌ها و جلسات حضوری و افزایش سبد محصول طبق نیاز مشتری صورت می‌پذیرد.

رئیس فروش داخلی فولادهرمزگان با اشاره به اهمیت موضوع رضایتمندی مشتری در فولادهرمزگان عنوان کرد: استراتژی‌ها و اقدامات متعددی برای حفظ و افزایش رضایت مشتریان در فولاد هرمزگان تعریف شده است که می‌توان از انجام نیازسنجی و رسیدگی به شکایات مشتریان، سنجش رضایت مشتریان و دریافت بازخورد از مشتریان و نیازهای آتی آن‌ها در راستای سیاست‌گذاری‌های سازمان به منظور افزایش حداکثری رضایت مشتریان و رعایت حقوق آن‌ها نام برد.

لازم به ذکر است که فولادهرمزگان در سال جهش تولید موفق شد استاندارد ایزو ISO10004 را در خصوص رضایتمندی مشتریان کسب کند.

02

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری
تبلیغات
تبلیغات