امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

ریل متروی ذوب آهن اصفهان ، نوآوری برتر سال شد

” ریل مترو ۵۴E۱ “تولید شده در ذوب‌آهن اصفهان به عنوان نوآوری برتر سال ۱۴۰۱ در بخش محصول انتخاب شد.
کد خبر: 21695
زمان انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷ قبل از ظهر -
157 بازدید

به گزارش تجارت معدن و فولاد : در آیین اختتامیه ششمین جشنواره نوآوری برتر ایرانی و بر اساس بررسی و ارزیابی‌های صورت گرفته و کسب امتیازات لازم توسط هیات داوران، ” ریل مترو  ۵۴E۱ “تولید شده در ذوب‌آهن به عنوان نوآوری برتر ایرانی در سال ۱۴۰۱ انتخاب شد و تندیس و لوح سپاس این جشنواره به این شرکت اهدا گردید.

در فرایند ارزیابی این جشنواره بیش از ۵۰۰ طرح در چهار زمینه ارائه گردید که تعداد ۳۲ طرح حائز شرایط ایده پردازی و نوآوری شدند.

” ریل مترو  ۵۴E۱ “سومین محصول ذوب آهن اصفهان است که در ادوار مختلف این جشنواره به عنوان نوآوری برتر معرفی می شود . در سال های گذشته دو محصول ریل زبانه سوزن و آرک معدن از ذوب آهن اصفهان به عنوان نوآوری برتر سال در این جشنواره معرفی شدند .

در آیین اختتامیه این جشنواره که در دانشگاه صنعتی شریف تهران برگزار شد، تعدادی از مدیران و کارشناسان ذوب‌آهن اصفهان حضور داشتند.
قائم مقام مهندسی نورد ذوب آهن اصفهان در این خصوص گفت : برای نخستین بار در کشور ذوب آهن اصفهان در کارگاه نورد ۶۵۰ یا همان کارگاه تولید ریل ملی موفق به تولید ریل ۵۴E۱ مطابق با استاندارد ۱۳۶۷۴ -EN برای رفع نیاز کشور شد.

علی رضا مهرابی افزود : این محصول هم اکنون در متروی تهران استفاده شده و در متروی مشهد در حال نصب است .

قائم مقام مهندسی نورد این شرکت گفت: تولید این محصول کاربردی کشور را از واردات ریل مترو بی نیاز نمود .

سعید جعفری مدیر نوآوری و راهبری فعالیت های دانش بنیان نیز گفت : ذوب آهن اصفهان در سه سال گذشته در این جشنواره حضور مستمر دارد و بر اساس مدل های جهانی مورد ارزیابی قرار گرفته که سه محصول این شرکت به عنوان نوآوری برتر در این جشنواره معرفی شده است .

وی موفقیت ذوب آهن طی سه سال گذشته در این جشنواره و انتخاب ریل متروی ذوب آهن به عنوان نوآوری برتر سال ۱۴۰۱ در بخش محصول را نشان دهنده توجه جدی این شرکت به نوآوری دانست و افزود: یکی از ابزارهای نوآوری ، توجه به فرایندهای دانش بنیان است که در ذوب آهن تلاش شده تا از ظرفیت های این شرکت ها به خوبی استفاده شود و دستاوردهای چشمگیری نیز حاصل شده است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات
تبلیغات